Suomen IBD-hoitajat ry

Suomen IBD-hoitajat ry on perustettu vuonna 2020. Kotipaikkamme on Helsinki ja toiminta-alueemme koko maa. Yhdistyksemme tehtävänä on edistää tulehduksellisia suolistosairauksia (IBD) sairastavien hoitotyötä ja kehittää potilaiden hyvää ja yhdenmukaista hoitoa yhteistyössä muiden hoitoon osallistuvien ammattiryhmien kanssa.

Toimintamme tukemiseksi yhdistys voi periä jäsenmaksuja, ottaa vastaan avustuksia, lahjoituksia ja testamentteja sekä mm. harjoittaa pienimuotoista toimintaansa liittyvää julkaisutoimintaa.

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää tulehduksellisia suolistosairauksia (IBD) sairastavien hoitotyötä ja kehittää hyvää sekä yhdenmukaista hoitoa IBD-potilaille.

Ajankohtaista tietoa ja koulutusta IBD:stä tarjoavat

About ECCO ECCO IS A HIGHLY ACTIVE NON-PROFIT MEDICAL ASSOCIATION: focusing on Inflammatory Bowel Diseases (IBD) acting inside Europe and encouraging collaboration beyond Europe's borders
About UEG We improve the prevention and care of digestive diseases in Europe through providing top tier education, supporting research and advancing clinical standards.

Yhteistyökumppanimme